Pogosta vprašanja

Kako oddam naročilo?

Preko menuja na vrhu strani vstopite v trgovino in naberite izdelke, ki jih želiš kupiti. Nekatere lahko takoj dodate v košarico, pri nekaterih pa morate izbrati barvo, vzorec… Ko imate vse izdelke v košarici nadaljujte na blagajno, kjer vpišite svoje podatke za dostavo in izberite način plačila. Plačate lahko z bančno kartico, PayPal ali nakazilom na naš TRR (po predračunu).

  • Pri plačilu z bančno kartico bo nakup treba dodatno potrditi, tako kot pri ostalih spletnih nakupih. To storite z enim klikom v mobilni aplikaciji (mobilni denarnici) vaše banke. Če niste čisto prepričani, da imate vse pripravljeno, vam predlagamo, da kar poskusite oddati naročilo. V primeru neuspeha, naročilo ne bo oddano. Za več informacij o potrjevanju spletnih naročil se obrnite na svojo banko.
  • Pri izbiri “nakazilo na TRR” na vnešeni email naslov prejmete predračun s podatki o našem TRR, kamor nakažete znesek nakupa. Za priročno plačilo vam pošljemo tudi QR kodo.

Po uspešno opravljenem plačilu vas bomo na email naslov obvestili, ko bomo paket odposlali.

Kako prejmem izdelke, ki jih naročim na spletni strani?

Vse pakete pošljemo s Pošto Slovenije. Poštar bo paket dostavil direktno na naslov za dostavo, ki ste ga vnesli ob naročilu. Če vas takrat ne bo doma, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo z informacijami, vključno na kateri pošti lahko prevzamete paket. Če poštar tega ne stori, ali če listek izgubite, lahko paket vseeno osebno prevzamete na pošti. Za prevzem potrebujete osebni dokument in sledilno številko pošiljke.

Kdaj bom prejel paket?

Trudimo se, da pakete pošljemo še isti oz. naslednji delovni dan po potrjenem plačilu. Nato je vse v rokah dostavne službe – najpogosteje bo paket pri vas že en delovni dan po tem, ko oddamo paket na pošto.

Kakšni so stroški dostave?

Strošek dostave je enoten za vse pošiljke in znaša 3,9€.

Kako plačam naročilo?

Plačate lahko z bančno kartico, PayPal ali nakazilom na naš TRR (po predračunu).

  • Pri plačilu z bančno kartico bo nakup treba dodatno potrditi, tako kot pri ostalih spletnih nakupih. To storite z enim klikom v mobilni aplikaciji (mobilni denarnici) vaše banke. Če niste čisto prepričani, da imate vse pripravljeno, vam predlagamo, da kar poskusite oddati naročilo. V primeru neuspeha, naročilo ne bo oddano. Za več informacij o potrjevanju spletnih naročil se obrnite na svojo banko.
  • Pri izbiri “nakazilo na TRR” na vnešeni email naslov prejmete predračun s podatki o našem TRR, kamor nakažete znesek nakupa. Za priročno plačilo vam pošljemo tudi QR kodo.
Kako vem, da sem uspešno naročil izdelek?

Na email, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejmete potrdilo o naročilu. Če emaila niste prejeli, nas kontaktirajte na info@dazzle.si

Ne znam naročati preko spleta. Lahko naročilo oddam preko emaila ali telefona?

Lahko, pišite nam na info@dazzle.si.

Imam kodo za popust / darilo. Kako jo uporabim?

Kodo vpišete v polje med oddajo naročila, v koraku blagajna.

Koda za popust ne deluje, kaj naj naredim?

Prepričajte se, da ste kodo pravilno vnesli in potrdili. Če koda ne prime, je morda že potekla. Določene kode imajo tudi dodatne pogoje, naprimer minimalen znesek naročila.

Ali se da izdelke kupiti tudi v fizični trgovini?

Ne, dazzle.si je samo spletna trgovina.

Ali lahko naročene izdelke vrnem?

Lahko, v roku 14 dni po prevzemu izdelkov. Izdelki morajo biti v originalni embalaži in kot novi. Stroške poštnine za vračilo krije kupec sam. Svojo namero za vračilo izdelkov nam sporočite na email naslov info@dazzle.si, da pričnemo postopek vračila.

Nismo odgovorili na tvoje vprašanje?
Pošlji email s svojim vprašanjem na info@dazzle.si ali pa nam napiši sporočilo na Instagramu @dazzle.si in ti bomo z veseljem pomagali!