Pogosta vprašanja

Kako oddam naročilo?

Preko menuja na vrhu strani vstopite v trgovino in naberite izdelke, ki jih želite kupiti. Nekatere lahko takoj dodate v košarico, pri nekaterih pa morate izbrati barvo, vzorec… Ko imate vse izdelke v košarici nadaljujte na blagajno, kjer vpišite svoje podatke za dostavo in izberite način plačila. Plačate lahko z bančno kartico, PayPal ali nakazilom na naš TRR (po predračunu).

  • Pri plačilu z bančno kartico bo nakup treba dodatno potrditi, tako kot pri ostalih spletnih nakupih. To storite z enim klikom v mobilni aplikaciji (mobilni denarnici) vaše banke. Če niste čisto prepričani, da imate vse pripravljeno, vam predlagamo, da kar poskusite oddati naročilo. V primeru neuspeha, naročilo ne bo oddano. Za več informacij o potrjevanju spletnih naročil se obrnite na svojo banko.
  • Pri izbiri “nakazilo na TRR” na vnešeni email naslov prejmete predračun s podatki o našem TRR, kamor nakažete znesek nakupa. Za priročno plačilo vam pošljemo tudi QR kodo.

Po uspešno opravljenem plačilu vas bomo na email naslov obvestili, ko bomo paket odposlali.

Kako prejmem izdelke, ki jih naročim na spletni strani?

Pakete pošiljamo preko GLS dostavne službe, v redkih primerih pa tudi s Pošto Slovenije.

GLS kurir vam bo paket dostavil direktno na naslov za dostavo, ki ste ga vnesli ob naročilu. V večini primerov vas bo nekaj minut pred dostavo tudi poklical. Če želite dostavo prestaviti na kak drug datum ali kak drug kraj, lahko vse uredite preko GLS spletne strani. Za več informacij se obrnite na GLS.

Če smo vašo pošiljko poslali s Pošto Slovenije, vam bo poštar paket dostavil direktno na naslov za dostavo, ki ste ga vnesli ob naročilu. Če vas takrat ne bo doma, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo z informacijami, vključno na kateri pošti lahko prevzamete paket. Če poštar tega ne stori, ali če listek izgubite, lahko paket vseeno osebno prevzamete na pošti. Za prevzem potrebujete osebni dokument in sledilno številko pošiljke, ki ste jo prejeli v emailu.

Kdaj bom prejel paket?

Trudimo se, da pakete pošljemo naslednji delovni dan po prejemu vašega plačila. Nato je vse v rokah dostavne službe – najpogosteje bo paket pri vas že en delovni dan po tem, ko oddamo paket. Dostava je torej zelo hitra.

V redkih primerih lahko traja kak dan več, da odpošljemo vaše naročilo. Če je minilo že nekaj dni, pa še niste prejeli potrditvenega emaila, nam to sporočite z email sporočilom na info@dazzle.si

Kakšni so stroški dostave?

Strošek dostave je enoten za vse pošiljke in znaša 3,9€.

Kako plačam naročilo?

Plačate lahko z bančno kartico, PayPal ali nakazilom na naš TRR (po predračunu).

  • Pri plačilu z bančno kartico bo nakup treba dodatno potrditi, tako kot pri ostalih spletnih nakupih. To storite z enim klikom v mobilni aplikaciji (mobilni denarnici) vaše banke. Če niste čisto prepričani, da imate vse pripravljeno, vam predlagamo, da kar poskusite oddati naročilo. V primeru neuspeha, naročilo ne bo oddano. Za več informacij o potrjevanju spletnih naročil se obrnite na svojo banko.
  • Pri izbiri “nakazilo na TRR” na vnešeni email naslov prejmete predračun s podatki o našem TRR, kamor nakažete znesek nakupa. Za priročno plačilo vam pošljemo tudi QR kodo.
Kako vem, da sem uspešno naročil izdelek?

Na email, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejmete potrdilo o naročilu. Če emaila niste prejeli, nas kontaktirajte na info@dazzle.si

Ne znam naročati preko spleta. Lahko naročilo oddam preko emaila ali telefona?

Lahko, pišite nam na info@dazzle.si.

Imam kodo za popust / darilo. Kako jo uporabim?

Kodo vpišete v polje med oddajo naročila, v koraku blagajna.

Koda za popust ne deluje, kaj naj naredim?

Prepričajte se, da ste kodo pravilno vnesli in potrdili.
Določene kode ne delujejo na vse izdelke ali na že znižane izdelke. Preverite pogoje.
Določene kode imajo tudi dodatne pogoje, naprimer minimalen znesek naročila.
Če koda ne prime, je morda že potekla.

Ali se da izdelke kupiti tudi v fizični trgovini?

Ne, dazzle.si je samo spletna trgovina. Včasih pa organiziramo POP-UP SHOP, kjer lahko izdelke kupite tudi v živo! Prijavite se na e-novice, da boste obveščeni o datumu in lokaciji naslednjega POP-UP SHOP.

Ali lahko naročene izdelke vrnem?

Lahko, v roku 14 dni po prevzemu izdelkov. Izdelki morajo biti v originalni embalaži in kot novi. Stroške poštnine za vračilo krije kupec sam. Svojo namero za vračilo izdelkov nam sporočite na email naslov info@dazzle.si, da pričnemo postopek vračila.

Nismo odgovorili na tvoje vprašanje?
Pošlji email s svojim vprašanjem na info@dazzle.si ali pa nam napiši sporočilo na Instagramu @dazzle.si in ti bomo z veseljem pomagali!